A projekt során mind felhő alapú, mind pedig helyben telepített modulok bevezetésre kerülnek. A kilenc felhő alapú célterület: Táv- és csoportmunka támogatás, értékesítési terület, Munkafolyamat-irányítási rendszer, Elektronikus iratkezelési rendszer, tudásmenedzsment speciális megoldás, online elektronikus fizetési megoldás, szolgáltatásmenedzsment, cloud paraméterezés, cloud oktatás.
Az On-Premise- helyben telepített rendszer nyolc darab célterülettel rendelkezik: Pénzügy, számviteli terület, Humán erőforrás menedzsment, bérszámfejtés, kontrolling és döntéstámogatás, adott funkcionális területhez kapcs. mobil technológiát használó rendszer, vállalati CRM, értékesítés, beszerzés logisztika, tanácsadás, paraméterezés, tanácsadás, oktatás.
A rendszerek az irodai háttértevékenység kereteit nagyban meg fogják határozni. Használatukkal a napi munkamenet egyszerűsödni fog, és sok hibalehetőség kerül kiküszöbölésre. A rendszerek használói mind az adminisztratív területen dolgozó munkatársak, mind pedig a műhelyben illetve fuvarozást végző kollégák lesznek, valamint természetesen a cégvezetés.
A beszerzés-logisztika, értékesítés, HR gazdálkodás, árufuvarozás, könyvelés/pénzügy területeken dolgozó munkatársak az új rendszer bevezetését követően hatékonyabban tudnak majd együttműködni és információt cserélni. A webshop újraindításával a Kisfuvar Kft. egy új tevékenységet kíván elindítani, mellyel új piacokat tervezünk megcélozni. A webshop szoros kapcsolatban fog állni beszerzés-logisztikai, valamint az árufuvarozási, szervizelési területtel.
A rendszerek mind vertikálisan, mind pedig horizontálisan összeköttetést teremtenek a vállalat más-más szintjei és részlegei között. Az egymás mellett párhuzamosan (horizontális struktúra) működő részlegek közötti kapcsolat is jelentősen egyszerűsödik a közös folyamatmenedzsment rendszer használata által.